arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

آذری جهرمی در واکنش به از دسترس خارج شدن سامانه دریافت کارت ورود به امتحانات نهایی: یک نوع استرس جدید به زندگی خانواده‌ها اضافه شده / شاید بهتر باشد صدور کارت در مدارس انجام شود و دانش آموزان از فشار روانی این  موضوع خلاصی یابند

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی نوشت: یکی از اهداف ادعایی برای اصلاح رژیم کنکور ورود به دانشگاه‌ها و جایگزینی بخشی از آن با امتحانات نهایی، کاهش استرس داوطلبان اعلام می‌شد. اما دو روز است سامانه دریافت و چاپ کارت ورود به امتحانات نهایی عملا از دسترس خارج است و یک نوع استرس جدید هم به زندگی خانواده‌ها اضافه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی در واکنش به از دسترس خارج شدن سامانه دریافت و چاپ کارت ورود به امتحانات نهایی نوشت: یک نوع استرس جدید هم به زندگی خانواده ها اضافه شده است.
 
وی در این باره نوشت: یکی از اهداف ادعایی برای اصلاح رژیم کنکور ورود به دانشگاهها و جایگزینی بخشی از آن با امتحانات نهایی، کاهش استرس داوطلبان اعلام می شد.
 
اما دو روز است سامانه دریافت و چاپ کارت ورود به امتحانات نهایی عملا از دسترس خارج است و یک نوع استرس جدید هم به زندگی خانواده ها اضافه شده است.
 
امیدوارم مدیران محترم وزارت آموزش و پرورش نسبت به «اصلاح فرآیند» سامانه my.medu.ir در ارائه خدمات الکترونیکی تجدید نظر کنند.  بررسی اولیه من نشان می دهد ایراد از ظرفیت زیرساختها نیست و اشکال جدی در طراحی فرآیندهاست.
 
شاید بهتر باشد برای شرایط فعلی هم یک تجدید نظر کلی در صدور متمرکز کارت ورود به آزمون انجام شود و به همان شیوه سابق صدور در مدارس جایگزین شود تا اصلاحات فرآیندی احتمالی انجام گرفته و دانش آموزان از فشار روانی این  موضوع خلاصی یابند.
نظرات بینندگان